Saturday, March 29, 2008

Ќоше за забава : Како размислуваат "ЗАФАТЕНИТЕ" машки:)


Ми текна да направам една мала анкета на неколку претставници од машкиот пол кои веќе имаат свои девојки кои "наводно"викаат дека многу ги сакаат.Анкетата беше со цел само да видам како размислуваат.Им понидив три причини:
1.не ми се свиѓа;
2.не ми е денот;
3.имам девојка многу ја сакам....
Прашањето на кое требаше да одговорат избирајќи една од понудените причини гласеше:
-Која од овие причини би ја одбрале доколку одбиете некоја девојка?
И како што и самата очекував 90% од нив ми ја посочија првата причина дека најверојатно не би им се свиѓала, 7% дека не им е денот и само бедни 3% дека имаат девојка и многу ја сакаат.Епа девојки можете да видите и самите како размислуваат вашите "верни"партнери (се разбира со мали ама ептен мали исклучоци)кога им приоѓа друга девојка.Ви останува само да се надевате дека нема да им се свиѓа зошто само така би ја одбиле:)

7 comments:

420 Macedonia said...

леле навистина е така хахаха

Unknown said...

Јас не учествував во оваа анкета! Како така?....

*Nate* said...

Pa pisi sto bi odgovoril pa ke go zemam vo predvid:P

*IVANCE* said...

eeeee be kakvi koleski ste mi vie? tuka me ostavate da razmislam malku...... ke ve ubijaaaaaam. ja rasplakavte vasata Ivance:)))))))))

moda.ubavina said...

abe natence ja zaradi ova mu se nalutiv na piceto hahaah

Petar said...

Колешке а на која група машки правевте анкета??? :D:D
Очигледно сте прашувале погрешни машки btw јас би одговорил дека имам женска што ја сакам зашо искреноста е секогаш најдобра ....

*Nate* said...

Na tie sto imaat devojki od grupa na tie zs anketata e za zafatenite neli?